LÄHES 4000 Perussuomalaista kuntavaaleihin

Lähes neljätuhatta ehdokasta lähtee perussuomalaisten ehdokaslistalta kohti kuntavaaleja. Ehdokkaaksi ilmoittautuminen loppui tänään tänään tiistaina, ja lopullinen ehdokasmäärä selvisi. Perussuomalaisten puoluesihteeri on pitää tulosta erinomaisena. Puolue onnistui kasvattamaan ehdokasmääräänsä noin 90 kunnassa.

– Jälleen aktiivimme osoittivat, että me olemme gallupväitteistä huolimatta tukevasti neljän suurimman puolueen joukossa. Kiitän kenttäväkeämme uskomattomasta suorituksesta.

Ehdokasasettelun aikana nähtiin ja koettiin epäasiallisuuksia. Median painostus oli kovaa, mutta myös suoranaista häirintää koettiin paikoin.

– Työtänne yritettiin monin paikoin häiritä poikkeuksellisen kovilla hyökkäyksillä. Vetosimme aikaisemmin kaikkiin puolueisiin vaalirauhan puolesta. Turhaan. Uudistamme nyt vaalirauhavetoomuksen.

Slunga-Poutsalo rohkaisee ehdokkaita puolustamaan suomalaista työtä ja yrittäjyyttä.

– Kaikille ehdokkaillemme toivotan rohkeatta tarttua omien kuntienne epäkohtien korjaamiseen. Jokainen teistä on arjen ammattilainen. Korjataan yhdessä politiikka ehjäksi ja puolustetaan eturintamassa suomalaisia, suomalaista työtä ja yrittämistä. Hetki vedetään henkeä ja sitten edetään kovalla sekä määrätietoisella jalkatyöllä kohti kuntavaalivoittoa, rohkaisi Slunga-Poutsalo.

Kirjoitettu 28.2.2017