Kehitystyöryhmän toiminta Muuramessa

Hyvä puheenjohtaja, valtuutetut, virkamiehet ja muut läsnä olevat.

Asia: Kehittämistyöryhmän toiminta.

Pöytäkirjaote kehittämistyöryhmän pöytäkirjan kokouksesta 25.11.2013.klo 8.30 – 10.42.

– Läsnä: Mika Ilvesmäki, Santero Kujala, Pauliina Takala, Arto Liikanen, Ari Ranta-aho, Julia Virtanen, Jarkko Määttänen ja Sami Niemi.

Asialistan kohta 6.

Sovittiin että kehittämistyöryhmän muistiot lähetetään jatkossa kunnanhallituksen lisäksi valtuustoryhmien puheenjohtajille.

– Kohta 7. Kokouksen päättäminen klo 10.42.

Alla pj Mika Ilvesmäki. sih. Sami Niemi>

> Edellä mainittuun kehittämistyöryhmän kokouksen pöytäkirjaan liittyen, esitämme että valtuusto nimeää keskuudestaan työryhmän selvittämään kehittämistyöryhmän toimet / esityslistat ja pöytäkirjat tältä valtuustokaudella, työryhmään tulee valita yksi edustaja kaikista valtuusto ryhmistä.

> Edelleen esitämme että kehittämistyöryhmän toiminta hyllytetään / keskeytetään / lopetetaan koko loppu valtuustokaudeksi. Kyseenalaistamme myös kehittämistyöryhmän luottamushenkilö jäsenet, voivatko he jatkaa tehtävissään valtuustokauden loppuun. Kyseessä on tietoisesti tehty vääristely / salailu / väärien tietojen antaminen valtuuston ja kunnanhallituksen jäsenille.

> Tarkastuslautakunta saa tehdä ratkaisunsa omalta osaltaan, se on kuitenkin valtuuston valitsema toimielin, myös siltä on tietoisesti tietoja pimitetty.

> Kehittämistyöryhmä on muodostettu Muuramen kunnan luottamushenkilöiden niinsanotuista ykkös edustajista, valtuuston ja kunnanhallituksen puheenjohtajista sekä johtavista virkamiehistä.

> Virkamiehet valmistelevat asiat, mutta heillä ei ole päätäntävaltaa, vastuu on meillä päättäjillä / luottamushenkilöillä, luottamus kehittämistyöryhmän jäseniin on menetetty.

Liitteenä kopio kyseisestä pöytäkirjasta.

Muuramessa 25.4.2016

Perussuomalaisten valtuustoryhmä: Kari Pajunen, Sanna Rossi

Perussuomalaisten tekemää esitystä tukee myös:

Vasemmistoliiton valtuustoryhmä / stä:Maarit Salminen / Pentti Haukimäki, Lauri Hautanen

Kristillisdemokraattien valtuustoryhmä; Maarit Jaakobson